Klacht melden

Ons doel is om jouw autofinanciering naar tevredenheid voor je te regelen. Toch kan er iets zijn dat niet aan de verwachtingen voldoet. Mocht dit het geval zijn, deel dan gerust je klacht of suggestie met ons, zodat we de situatie kunnen verhelpen.

Op deze manier kunnen we voortdurend onze dienstverlening verbeteren en toekomstige situaties dus nog beter behandelen!

Heb je een klacht of suggestie?

Vul dan ons online klachtenformulier in of stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van je klacht of suggestie.

Na het indienen van je klacht of suggestie ontvang je direct een bevestigingsmail. We nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op om de situatie te bespreken of verhelpen.

Online klachtenformulier invullen

Vul ons online klachtenformulier in via de onderstaande knop.

Klacht delen via e-mail

Stuur ons ook gerust een e-mail op service@regeljeverzekering.nl. Om deze mail zo goed mogelijk te kunnen behandelen hebben we minimaal de volgende gegevens nodig:

  1. Je volledige naam (voor- en achternaam)
  2. Telefoonnummer
  3. Duidelijke beschrijving van je klacht of suggestie

Heb je een klacht over Regeljeverzekering.nl?

Wij zijn aangesloten bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid).

Als je ontevreden bent over de afhandeling van je klacht, kan je contact opnemen met Kifid per e-mail via consument@kifid.nl of telefonisch op 070 333 8999.